utorok 11. augusta 2009

Sme slávni! Spoločná fotka s primátorom to istí!














Jedného pekného víkendu sme sa skupinka vybrali na výlet do hôr. Každú nedeľu totiž primátor Kocaeli organizuje výlet do hôr v okolí. Vstup je voľný, autobus zadarmo. Nakoľko sa zúčastniť môže ktokoľvek, počítali sme s nenáročnou túrou kvôli starším spoluobčanom. Rozhodol som sa zúčastniť tohto výletu, nakoľko to je niečo nové. Nemal som v Turecku možnosť ísť na výlet do hôr, prejsť sa, nadýchnuť sa čerstvého vzduchu...

Tak aj bolo! Skoro na vrchol kopca nás vyviezol autobus. Tam sme si dali menšiu rozcvičku, ktorá mi pripomínala Spartakiádu, aj keď som ju nikdy nezažil :-) Už tam sme vzbudili pozornosť, keďže nie je medzi toľkými Turkami ťažké vytŕčať z radu. Ujo Jano, ktorý viedol rozcvičku nás pochválil a pozdravil. Nasledoval výstup na vrchol. Trvalo to asi hodinku. Tam sme opäť zaujali, tentokrát samotného primátora İbrahim Karaosmanoglu. Počas našich 2 minút slávy sme pózovali pred kamerami a fotoaparátmi plno novinárov. Nasledoval zostup a raňajky. Tie boli z rovnakej reštaurácie ako je jedlo v našej ubytovni. Malý rozdiel tam však bol a tak som si pochutnal :-)









Cestou k autobusu sme "stretli" hada a po peknom dni nás čakala už iba cesta späť...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára