pondelok 10. augusta 2009

Konečne som ju okúsil! V Kefkene pri Čiernom mori...














Počas dní voľna, kedy bolo po prvom kempe a druhý na nás čakal o 10 dní sme sa menšia partia vybrali do Kefkenu, malého mestečka na pobreží Čierneho mora. Išiel s nami aj Batu, turecký chalanisko z AIESEC Kocaeli.



Zväčšiť mapu














Cesta trvala celkom 2 hodky. Bývali sme v dome hneď vedľa domu, kde býva Batuova rodina. Bol to veľký dom, my sme mali prenajatú jednu miestnosť s kuchyňou, WC a kúpeľnou.

Prostredie je v Kefkene veľmi pekné. Niekoľko pláží, reštaurácie, obchody. My sme skúsili dve pláže. Jedna skoro priamo pod oknami a k druhej sme si spravili asi pol hodinkový výlet. Počas neho sme videli disco, ktorá bola v budove bývalej stajne alebo kravína. Podľa vzhľadu budovy to tak vyzeralo. Po nakuknutí dovnútra to tam však bolo pekne „husté“. Vybavenie ako má byť :-)

Bol som nemilo prekvapený, že disco a nočné bary fungujú iba počas víkendu. Nevadí, my sme si to vynahradili inou „zábavkou“ :-)








Konečne som totiž okúsil typický turecký alkohol Raki. Pochúťka ako má byť! Má priezračnú farbu ako voda. Po zmiešaní s vodou, s ktorou sa zásadne pije, však vyzerá ako mochito koktail alebo skoro ako mlieko. Chuť mentolu ma dostala! Výborné, silné (40%), drahé :-) Pre ženskú časť našej zostavy to chutilo ako staré cukríky od babky, no môj názor sa nemení a chcel by som nejaký ten hektoliter tejto tekutiny importovať na Slovensko :-)

Pozvanie, od Batu na typickú tureckú večeru sa odmietnuť nedalo a tak sme si pochutali na dobrom jedel :-)

Každodenné posedenia na pláži pod holým nebom boli úžasné. Nad nami hviezdy, pod nami voda, pred nami skaly... Večerná pohodička ako má byť!

Počas tohto týždňa som si pekne oddýchol, načerpal nových síl a okúsil tureckú pochúťku :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára