nedeľa 19. júla 2009

Kemp #1 hlási úspešne pristátie!

10. júla sa kemp #1 dožil svojho úspešného vyvrcholenia. Tento deň bol venovaný prezentácii o Turecko od študentov. Pripravili nám tance, tradičné pesničky, hymnu a samotnú prezentáciu. Dozvedel som sa opäť niečo nové. Na obed nám pripravili typické pochutiny z tureckej kuchyne. Prevažne všetko bolo korenené a štipľavé, no pochutnal som si.

Večer nasledovalo oficiálne ukončenie na pôde mesta. V sále v meste sme sa zišli spolu s rodičmi študentov a zástupcami mesta. Keďže prevažne všetko bolo v tureckom jazyku, môžem iba predpokladať, že tam bola ďakovná reč a nejaký ten príhovor od prezidntea AIESEC Kocaeli. Zaujímavé bolo, že skôr ako išiel niečo povedať, uviedol ho nejaký človek z AIESEC Kocaeli. Funguje to teda ako vo veľkých firmách :-) Nasledovalo odovzdávanie diplomov pre študentov a nejaký ten tanec spolu s nimi. Teplo tam bolo ako v pekle, takže sme všetci boli prepotení do nitky... Potom sme spravili "pár" fotiek. Bol som šoknutý, keď prišla za mnou dáma v najlepšom veku a s otázkou "Martin?". Bola to mama jednej dievčiny. Veľmi sme nepokecali, keďže nevedela po anglicky :-( Bol to však pekne strávený deň.


Veľmi sa mi páči, že tento projekt je skutočne prezentovaný a vnímaný ako niečo dôležité. Keď som sedel v miestnosti spolu s rodičmi detí, zástupcami mesta, pozeral som sa na vlajku mesta a Turecka, kde vedľa nich bol banner AIESEC, uvedomil som si, že presne toto je tá pravá PR aktivita. V mysliach rodičov sme vnímaní ako zodpovední ľudia, ktorí pracujú s mladými ľuďmi, s talentami...pre študentov to bola zasa obrovská skúsenosť so zahraničnými ľuďmi, s angličtinou. Už v 16 rokoch vedia, čo je AIESEC. S tým máme my na Slovensku zatiaľ problém :-( Teším sa na kemp #2, na nových ľudí a na ešte krajšie zakončenie...

2 komentáre:

  1. No comment! Nemám slov! Super! Vivat, Muďo! I'm happy!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Co na to povedat? Z niekoho sa nam stava celebrita :p Parada... aj harem sa ti rozrasta :D

    OdpovedaťOdstrániť