utorok 7. júla 2009

Šak daj aj dve, neser sa!

Ako som spomínal pohostinnosť Turkov, tak som mal možnosť pocítiť ju aj v neočakávaných situáciách.

Pri prechadzke na pobreží sa blížila búrka. Sadli sme si do presklenej reštiky. Objednali sme si zmrzlinu, colu a šíšu, tzn. vodnú fajku s príchuťou jablka. Natočili sme si parádnu priterž mračien a pustili sa do zmrzliny. Paráda bola, že lyžičky nám dali z čokolády. Kedže som polovicu zjedol a tá druhá sa mi roztopila, vypýtali sme si kovové lyžičky. Bafkáme si z fajky, rehoceme sa ako kone a zrazu k nám prichádza čašník s koktailami. "Hmmm, strýco, ale to sme si neobjednali!". Vraj "Gratis", povedal. Po krátkej debate z neho vyliezlo, že keďže sedím za stolom so štyrmi dievčinami z Ruska, tak sa rozhodol nám venovať takúto pozornosť. Koktail bol fajný... Povedal som si, že mohol doniesť aj dve várky, nie len jednu :-)

Po napapaní sme sa pobrali na posledný bus. Lialo ako debilné. Dokonca ľudia vychádzajúci z reštiky nastupovali do pristavených áut tak, že zadok auta bol v reštike, lebo okolo nej bolo asi 30 cm vody a bolo nemožné prejsť. My, Rusko-Slovenskí partizáni, sme to však preleteli a valili sme na bus.

Iná situácia sa mi stala v predajni s mobilmi. Slečna za pultom nám venovala šnúrky na mobil. Mne dala modrú...vraj pre modré oči. No mohla dať aj dve, šak aj oči mám dve :-)

4 komentáre:

  1. lol, good one! :D

    tomu vravim slovensko-ruska druzba ;) len ten nepomer... ale sak mudo zvladne... sak aj oci ma dve :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pokiaľ by (len tak náhodou) tá družba bola doživotná, aspoň na niečo mi bude tá ruština. Ale počkám ako sa ti to vyvrbí. tata

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ...potom by heslo "So Sovietskym zvazom na vecne casy" dostalo uplne novy rozmer :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. :-D ze mohla dat aj dve, pre dve oci :-), cisty, pravy Slovaaak. Ale pekny zazitok - s burkami to je vzdy tak, niekam vzdy zapadnes, ked sa ides schovat. Btw, fotka so shishou - daj si ju na profil :-).

    OdpovedaťOdstrániť