utorok 7. júla 2009

Adrenalín až v ústach!














Jeden z nezabudnuteľných zážitkov bol návšteva Amusement parku, teda zábavného parku. Na úvod som sa odfotil s ťavou (štvornohou samozrejme :-) ). Sranda bola, že fotka stále 1 lýru a ja som ich mal asi 6 zadarmo. Domáce baby to s ujom vydebatovali :-) Čakali na nás ďalšie atrakcie, ako autíčka, veľké koleso, lode, a ďalšie iné, ktoré sa však inak volajú ako u nás. Prvé sme absolvovali autíčka, kde sme si dali do tela. Potom sme skúsili Disco, čo je veľká plošina a potom nasledovala Dancer (asi tak nejak ten názov). Išlo o riadnu pecku, lebo sme sedeli tvárou von a obrovský tanier sa hojdal a točil. Parádny zážitok. Nad poslednou atrakciou som uvažoval asi minútu, no potom som sa rozhodol, že to dám... dal som! Išlo o Ranger, teda loďku, ktorá sa točí o 360°. Sem tam sa zastaví úplne hore, teda hlavou dole. Bol to najlepší zážitok z celého dňa. Chcel som ísť ešte raz, no museli sme ísť na posledný bus :-(


Stále nechápem, či je tu toľko turistov (nie su tu pláže, tak pochybujem) alebo domáci majú čas a peniaze na takéto atrakcie. Okolo 22:00 tam totiž bolo neskutočne veľa ľudí, na prasknutie! Tak ďalší zážitok za mnou... :-)

2 komentáre:

  1. Tak krátko si tam a už ťa aj zabasli? tata

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Lod 360 hore nohami? Kam si si odlozil mobil, okuliare, aby ti nepadli :-)?

    OdpovedaťOdstrániť