utorok 11. augusta 2009

Rusi zvíťazili! Canyon je super auto!

No paráda!“, pomyslel som si, keď sa ma dvaja študenti spýtali, či by sme behli do internet cafe a zahrali nejaké tie hry. Veľmi sa mi táto myšlienka páčila. Nie som fanatik do hier, zameraný som skôr na stratégie a taktiky, kde musí človek použiť šedú kôru mozgovú...

Zbehli sme sa teda šiesti. Vybrali kaviareň, ja som si zapojil vlastnú myšku (predsa len treba mať overenú „hračku“ v rukách), rozdelili sme sa na tímy...

Začali sme s Call of Duty 2. V Moskve sme Nemcom vyprášili rite! Druhou vypekačkou bol Flatout 2. Opäť ma moje najobľúbenejšie auto Canyon nezradilo. Parádna rozbíjačka, adrenalín, kusy plechu...

Počas tých necelých troch hodín sa miestnosťou šírili nadávky... slovenské, poľské, kanadské a samozrejme turecké!

2 komentáre: